Frågor & Svar

Vanliga frågor till Norrlands Bredband

Norrlands Bredband är ett norrbottniskt företag med huvudkontor i Luleå.
Vi finns till för att Norrland ska växa, både digitalt och analogt och vi gör alltid vårt bästa för att på olika sätt stödja vår lokala bygd.
Idag är bredband något vi alla behöver i vårt vardagliga liv. Vårt mål är att leverera ett 100% fungerande bredband i samarbete med våra lokala representanter.

Du har fått en faktura från Norrlands Bredband för din internetanslutning. Detta beror på att vi på Norrlands Bredband har tagit över alla kunder från Office/Imega som valt att lägga ned sin verksamhet som internetleverantör. Vi ser nu att information från Office att vi har tagit över inte har nått alla kunder vilket både vi och Office beklagar.

Vi har  inte möjlighet att erbjuda efaktura ännu men vi arbetar med att även kunna erbjuda detta som betalningsalternativ för våra kunder.

Du kan starta ett autugiro genom Billogram följ länken i e-posten till din faktura  och följ instruktionerna i denna PDF

Du som fått fakturan som e-post kan klicka på länken  “Till betalning”
och sedan på “Referensnummer”

så visas OCR och bankgiro-nummer. Alternativt efter man öppnat länken i e-posten så längst ned på sidan finns “Spara fakturan som PDF” som laddar ned fakturan med all information.

Vi levererar endast bredbandstjänster. Om du har haft en prenumeration på antivirus från Office Sverige kontakta dem på:
kiruna@office.se